EN
odkrywanie przestrzeni rynkowej

Wiedza i narzędzia do sterowania rynkiem.|

Proces

  • Diagnozujemy sytuację w organizacji.
  • Analizujemy, badamy, testujemy strategie, produkty i pomysły.
  • Konstruujemy rozwiązania dostosowane do sytuacji konkretnej organizacji.
  • Dbamy o to, żeby zaprojektowane przez nas rozwiązanie zaistniało na rynku.
  • Monitorujemy działania i reagujemy na zmiany.
  • Wspieramy w procesie wdrożenia.

Oferta

Strategia rynkowa

  • analiza rynku i odkrywanie insightów rynkowych
  • modelowanie relacji organizacja – konsument – rynek
  • opracowanie strategii sterowania rynkiem
  • plan wdrożenia strategii

Odkrywanie nowej przestrzeni rynku

  • spojrzenie na markę i produkt oczami klienta
  • dogłębna analiza rynku
  • wielopoziomowe badanie konsumenta i jego procesu decyzyjnego
  • odkrywanie i tworzenie nowych kategorii dla produktu klienta

Kreowanie silnej marki

  • odkrywanie insightów konsumenckich i rynkowych
  • dogłębna analiza kategorii
  • wypracowanie i test pozycjonowania marki
  • rozpisanie strategii marki na poziomie percepcji, emocji, społeczności i kultury

Projektowanie doświadczeń konsumenckich

  • badania laboratoryjne i terenowe
  • radykalne odkrywanie rzeczywistości konsumenta
  • projektowanie skutecznego oddziaływania na decyzje nabywców
  • tworzenie systemu pomiaru świadomych i nieświadomych reakcji

Testowanie produktów

  • przygotowanie wariantów produktu do testu
  • badania biometryczne, etnograficzne i ilościowe
  • autorski model analizy świadomych i nieświadomych reakcji odbiorcy
  • wybór najlepszej koncepcji

Prognozowanie zaangażowania konsumenta

  • badanie zainteresowania użytkownika produktem, marką lub przekazem
  • badanie interakcji z produktem, marką
  • pomiar zaangażowania konsumenta z użyciem metod biometrycznych
  • prognoza zaangażowania według autorskiego modelu pozwalająca przewidzieć przyszłe reakcje

Budowa odporności przedsiębiorstwa

  • szczegółowa diagnoza stanu przedsiębiorstwa
  • identyfikacja wąskich gardeł i krytycznych ryzyk
  • projektowanie rezerwy strategicznej
  • tworzenie strategii odporności i systemu jej pomiaru

Wiedza

Insight konsumencki

Czym jest insight konsumencki? Dlaczego nie każda obserwacja jest insightem? Jak odkrywać insighty konsumenckie? Ile trwa okres przydatności insightu konsumenckiego?

Czytaj więcej »

Kapitał marki: czym jest i jak nim zarządzać?

Pojęcie kapitał marki (Brand Equity) jest jednym z najczęściej używanych w marketingu. Pojawia się niemal w każdym briefie, ale wydaje się, że tak naprawdę nie wszyscy wiedzą, co się za nim kryje. Tymczasem jego definicja jest bardzo prosta. Kapitał marki to stan posiadania marki, który da się zmierzyć. Po prostu. Kapitał jest tym, co marka ma, i co można zmierzyć – to efekty zarządzania marką, czyli świadomość marki i jej wizerunek, zbiór skojarzeń z marką i pewnych emocjonalnych reakcji na nią.

Czytaj więcej »

Świadomość a wizerunek marki

Często mówi się o świadomości marki i jej wizerunku, ale bez powiązania z jej kapitałem. A do wizerunku marki może przylgnąć wszystko – zarówno to, co pozytywne, jak i to, co negatywne. Część rzeczy będzie ważna i przez nas chciana, a część zupełnie odwrotnie – nieistotna, albo jeszcze gorzej: kompletnie niepożądana.

Czytaj więcej »

Eksperci BlueFox pracowali dla

Zespół

Publikacje

To nie jest kolejny podręcznik marketingu. To skierowany do praktyków poradnik rozumienia marketingu – rozbudowana sesja pytań i odpowiedzi, w której każde pytanie jest ważne, a każda odpowiedź maksymalnie prosta i praktyczna. Czytasz niewiele, a rozumiesz wiele.