
Wiedza i narzędzia do sterowania rynkiem.|
Proces
- Diagnozujemy sytuację w organizacji.
- Analizujemy, badamy, testujemy strategie, produkty i pomysły.
- Konstruujemy rozwiązania dostosowane do sytuacji konkretnej organizacji.
- Dbamy o to, żeby zaprojektowane przez nas rozwiązanie zaistniało na rynku.
- Monitorujemy działania i reagujemy na zmiany.
- Wspieramy w procesie wdrożenia.
Oferta

Strategia rynkowa
- analiza rynku i odkrywanie insightów rynkowych
- modelowanie relacji organizacja – konsument – rynek
- opracowanie strategii sterowania rynkiem
- plan wdrożenia strategii

Odkrywanie nowej przestrzeni rynku
- spojrzenie na markę i produkt oczami klienta
- dogłębna analiza rynku
- wielopoziomowe badanie konsumenta i jego procesu decyzyjnego
- odkrywanie i tworzenie nowych kategorii dla produktu klienta

Kreowanie silnej marki
- odkrywanie insightów konsumenckich i rynkowych
- dogłębna analiza kategorii
- wypracowanie i test pozycjonowania marki
- rozpisanie strategii marki na poziomie percepcji, emocji, społeczności i kultury

Projektowanie doświadczeń konsumenckich
- badania laboratoryjne i terenowe
- radykalne odkrywanie rzeczywistości konsumenta
- projektowanie skutecznego oddziaływania na decyzje nabywców
- tworzenie systemu pomiaru świadomych i nieświadomych reakcji

Testowanie produktów
- przygotowanie wariantów produktu do testu
- badania biometryczne, etnograficzne i ilościowe
- autorski model analizy świadomych i nieświadomych reakcji odbiorcy
- wybór najlepszej koncepcji

Prognozowanie zaangażowania konsumenta
- badanie zainteresowania użytkownika produktem, marką lub przekazem
- badanie interakcji z produktem, marką
- pomiar zaangażowania konsumenta z użyciem metod biometrycznych
- prognoza zaangażowania według autorskiego modelu pozwalająca przewidzieć przyszłe reakcje

Budowa odporności przedsiębiorstwa
- szczegółowa diagnoza stanu przedsiębiorstwa
- identyfikacja wąskich gardeł i krytycznych ryzyk
- projektowanie rezerwy strategicznej
- tworzenie strategii odporności i systemu jej pomiaru
Wiedza

Wdrażanie projektów rynkowych – badanie
Wierzymy, że wszystkie organizacje chcą zrobić krok naprzód, ale z naszego wieloletniego doświadczenia wynika, że 90% strategii biznesowych zawodzi na końcowym etapie pracy – podczas wdrożenia. Dlaczego?

Muzea, które angażują
Instytucje kultury (a także muzea) są miejscami, w których zaangażowanie odwiedzających jest szczególnie ważne. Przyciągnięcie uwagi odbiorcy i umożliwienie mu doświadczania sztuki to tylko jedna strona medalu. Po drugiej znajduje się zaangażowanie…

Metody badawcze w marketingu
Integrujemy wiele metod badawczych, aby uzyskać jak najbardziej wszechstronny obraz tego, jak myśli, co czuje i jak podejmuje decyzje klient. Nie jesteśmy jednak firmą badawczą. Nie dostarczamy wyników badań. Prowadzimy badania, żeby odkryć nieodkryte wcześniej możliwości i na ich bazie wypracować przełomowe rozwiązania, które tworzą najtrwalsze przewagi rynkowe. Klientowi dostarczamy rozwiązania, a nie wyniki badań.
Eksperci BlueFox pracowali dla




















Publikacje
To nie jest kolejny podręcznik marketingu. To skierowany do praktyków poradnik rozumienia marketingu – rozbudowana sesja pytań i odpowiedzi, w której każde pytanie jest ważne, a każda odpowiedź maksymalnie prosta i praktyczna. Czytasz niewiele, a rozumiesz wiele.