EN

Wiedza i narzędzia do sterowania rynkiem.|

Proces

  • Diagnozujemy sytuację w organizacji.
  • Analizujemy, badamy, testujemy strategie, produkty i pomysły.
  • Konstruujemy rozwiązania dostosowane do sytuacji konkretnej organizacji.
  • Dbamy o to, żeby zaprojektowane przez nas rozwiązanie zaistniało na rynku.
  • Monitorujemy działania i reagujemy na zmiany.
  • Wspieramy w procesie wdrożenia.

Oferta

Strategia rynkowa

  • analiza rynku i odkrywanie insightów rynkowych
  • modelowanie relacji organizacja – konsument – rynek
  • opracowanie strategii sterowania rynkiem
  • plan wdrożenia strategii

Odkrywanie nowej przestrzeni rynku

  • spojrzenie na markę i produkt oczami klienta
  • dogłębna analiza rynku
  • wielopoziomowe badanie konsumenta i jego procesu decyzyjnego
  • odkrywanie i tworzenie nowych kategorii dla produktu klienta

Kreowanie silnej marki

  • odkrywanie insightów konsumenckich i rynkowych
  • dogłębna analiza kategorii
  • wypracowanie i test pozycjonowania marki
  • rozpisanie strategii marki na poziomie percepcji, emocji, społeczności i kultury

Projektowanie doświadczeń konsumenckich

  • badania laboratoryjne i terenowe
  • radykalne odkrywanie rzeczywistości konsumenta
  • projektowanie skutecznego oddziaływania na decyzje nabywców
  • tworzenie systemu pomiaru świadomych i nieświadomych reakcji

Testowanie produktów

  • przygotowanie wariantów produktu do testu
  • badania biometryczne, etnograficzne i ilościowe
  • autorski model analizy świadomych i nieświadomych reakcji odbiorcy
  • wybór najlepszej koncepcji

Prognozowanie zaangażowania konsumenta

  • badanie zainteresowania użytkownika produktem, marką lub przekazem
  • badanie interakcji z produktem, marką
  • pomiar zaangażowania konsumenta z użyciem metod biometrycznych
  • prognoza zaangażowania według autorskiego modelu pozwalająca przewidzieć przyszłe reakcje

Budowa odporności przedsiębiorstwa

  • szczegółowa diagnoza stanu przedsiębiorstwa
  • identyfikacja wąskich gardeł i krytycznych ryzyk
  • projektowanie rezerwy strategicznej
  • tworzenie strategii odporności i systemu jej pomiaru

Wiedza

Muzea, które angażują

Instytucje kultury (a także muzea) są miejscami, w których zaangażowanie odwiedzających jest szczególnie ważne. Przyciągnięcie uwagi odbiorcy i umożliwienie mu doświadczania sztuki to tylko jedna strona medalu. Po drugiej znajduje się zaangażowanie…

Czytaj więcej »

Metody badawcze w marketingu

Integrujemy wiele metod badawczych, aby uzyskać jak najbardziej wszechstronny obraz tego, jak myśli, co czuje i jak podejmuje decyzje klient. Nie jesteśmy jednak firmą badawczą. Nie dostarczamy wyników badań. Prowadzimy badania, żeby odkryć nieodkryte wcześniej możliwości i na ich bazie wypracować przełomowe rozwiązania, które tworzą najtrwalsze przewagi rynkowe. Klientowi dostarczamy rozwiązania, a nie wyniki badań.

Czytaj więcej »

Eksperci BlueFox pracowali dla

Publikacje

To nie jest kolejny podręcznik marketingu. To skierowany do praktyków poradnik rozumienia marketingu – rozbudowana sesja pytań i odpowiedzi, w której każde pytanie jest ważne, a każda odpowiedź maksymalnie prosta i praktyczna. Czytasz niewiele, a rozumiesz wiele.