![](https://bluefox.com.pl/wp-content/uploads/2023/08/intro_bg.jpg)
Wiedza i narzędzia do sterowania rynkiem.|
Proces
- Diagnozujemy sytuację w organizacji.
- Analizujemy, badamy, testujemy strategie, produkty i pomysły.
- Konstruujemy rozwiązania dostosowane do sytuacji konkretnej organizacji.
- Dbamy o to, żeby zaprojektowane przez nas rozwiązanie zaistniało na rynku.
- Monitorujemy działania i reagujemy na zmiany.
- Wspieramy w procesie wdrożenia.
Oferta
![](https://bluefox.com.pl/wp-content/uploads/2023/08/chess-150x150.png)
Strategia rynkowa
- analiza rynku i odkrywanie insightów rynkowych
- modelowanie relacji organizacja – konsument – rynek
- opracowanie strategii sterowania rynkiem
- plan wdrożenia strategii
![](https://bluefox.com.pl/wp-content/uploads/2023/08/discovering-150x150.png)
Odkrywanie nowej przestrzeni rynku
- spojrzenie na markę i produkt oczami klienta
- dogłębna analiza rynku
- wielopoziomowe badanie konsumenta i jego procesu decyzyjnego
- odkrywanie i tworzenie nowych kategorii dla produktu klienta
![](https://bluefox.com.pl/wp-content/uploads/2023/08/barbel-150x150.png)
Kreowanie silnej marki
- odkrywanie insightów konsumenckich i rynkowych
- dogłębna analiza kategorii
- wypracowanie i test pozycjonowania marki
- rozpisanie strategii marki na poziomie percepcji, emocji, społeczności i kultury
![](https://bluefox.com.pl/wp-content/uploads/2023/08/idea-150x150.png)
Projektowanie doświadczeń konsumenckich
- badania laboratoryjne i terenowe
- radykalne odkrywanie rzeczywistości konsumenta
- projektowanie skutecznego oddziaływania na decyzje nabywców
- tworzenie systemu pomiaru świadomych i nieświadomych reakcji
![](https://bluefox.com.pl/wp-content/uploads/2023/08/testing-150x150.png)
Testowanie produktów
- przygotowanie wariantów produktu do testu
- badania biometryczne, etnograficzne i ilościowe
- autorski model analizy świadomych i nieświadomych reakcji odbiorcy
- wybór najlepszej koncepcji
![](https://bluefox.com.pl/wp-content/uploads/2023/08/forecasting-150x150.png)
Prognozowanie zaangażowania konsumenta
- badanie zainteresowania użytkownika produktem, marką lub przekazem
- badanie interakcji z produktem, marką
- pomiar zaangażowania konsumenta z użyciem metod biometrycznych
- prognoza zaangażowania według autorskiego modelu pozwalająca przewidzieć przyszłe reakcje
![](https://bluefox.com.pl/wp-content/uploads/2023/08/shield-150x150.png)
Budowa odporności przedsiębiorstwa
- szczegółowa diagnoza stanu przedsiębiorstwa
- identyfikacja wąskich gardeł i krytycznych ryzyk
- projektowanie rezerwy strategicznej
- tworzenie strategii odporności i systemu jej pomiaru
Wiedza
![](https://bluefox.com.pl/wp-content/uploads/2024/04/aktywacja_raport-300x185.jpg)
Aktywacja marki. Raport z badania
Każda strategia, plan oraz pomysł muszą zostać poprawnie i efektywnie wdrożone. Niestety luka między wagą skutecznego wdrożenia a liczbą projektów wdrożeniowych, które są porażkami, jest jedną z największych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Prezentujemy raport z przeprowadzonego przez Blue Fox badania dotyczącego stanu wdrożeń w polskich organizacjach.
![wdrażanie projektów](https://bluefox.com.pl/wp-content/uploads/2024/02/luka-wdrozeniowa-300x213.png)
Luka wdrożeniowa w polskich organizacjach
Na przełomie lat 2023 i 2024 Blue Fox przeprowadził badanie dotyczące wdrażania strategii, planów i pomysłów innowacyjnych w organizacjach. Najważniejsze okazały się dwie liczby: 9/10 i 6/10. Ta pierwsza określa wagę wdrożeń, ta druga przeciętną ocenę ich powodzenia.
![](https://bluefox.com.pl/wp-content/uploads/2024/01/trwala-luka-wdrozeniowa_blue-fox_badanie-300x199.png)
Trwała luka wdrożeniowa. Raport z badania
Każda strategia, plan oraz pomysł muszą zostać poprawnie i efektywnie wdrożone. Niestety luka między wagą skutecznego wdrożenia a liczbą projektów wdrożeniowych, które są porażkami, jest jedną z największych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Prezentujemy raport z przeprowadzonego przez Blue Fox badania dotyczącego stanu wdrożeń w polskich organizacjach.
Eksperci BlueFox pracowali dla
![eurocolor-okna-logo](https://bluefox.com.pl/wp-content/uploads/2023/08/eurocolor-okna-logo.jpg)
![selena-logo](https://bluefox.com.pl/wp-content/uploads/2023/08/selena-logo.jpg)
![archicom-logo](https://bluefox.com.pl/wp-content/uploads/2023/08/archicom-logo.png)
![innogy-logo](https://bluefox.com.pl/wp-content/uploads/2023/08/innogy-logo.jpg)
![carrefour-logo](https://bluefox.com.pl/wp-content/uploads/2023/08/carrefour-logo.png)
![spomlek-logo](https://bluefox.com.pl/wp-content/uploads/2023/08/spomlek-logo.jpg)
![rotologo-logo](https://bluefox.com.pl/wp-content/uploads/2023/08/rotologo-logo.png)
![mazowsze-logo](https://bluefox.com.pl/wp-content/uploads/2023/08/mazowsze-logo-300x80.png)
![instalprojekt-logo](https://bluefox.com.pl/wp-content/uploads/2023/08/instalprojekt-logo.png)
![mondial-logo](https://bluefox.com.pl/wp-content/uploads/2023/08/mondial-logo.png)
![matthias-logo](https://bluefox.com.pl/wp-content/uploads/2023/08/matthias-logo.png)
![rossmann-logo](https://bluefox.com.pl/wp-content/uploads/2023/08/rossmann-logo.jpg)
![pb-logo](https://bluefox.com.pl/wp-content/uploads/2023/08/pb-logo-300x86.jpg)
![bsh-logo](https://bluefox.com.pl/wp-content/uploads/2023/08/bsh-logo.jpg)
![mexpo-logo](https://bluefox.com.pl/wp-content/uploads/2023/08/mexpo-logo-300x86.png)
![owoc-lacki-logo](https://bluefox.com.pl/wp-content/uploads/2023/08/owoc-lacki-logo.jpg)
![malopolska-logo](https://bluefox.com.pl/wp-content/uploads/2023/08/malopolska-logo.jpg)
![pfizer-logo](https://bluefox.com.pl/wp-content/uploads/2023/08/pfizer-logo.jpg)
![ryki-logo](https://bluefox.com.pl/wp-content/uploads/2023/08/ryki-logo.png)
![](https://bluefox.com.pl/wp-content/uploads/2023/08/okladka_mockup-768x768.jpg)
Publikacje
To nie jest kolejny podręcznik marketingu. To skierowany do praktyków poradnik rozumienia marketingu – rozbudowana sesja pytań i odpowiedzi, w której każde pytanie jest ważne, a każda odpowiedź maksymalnie prosta i praktyczna. Czytasz niewiele, a rozumiesz wiele.