Aktywacja marki. Raport z badania
Aktywacja marki jest zbiorem działań wdrażających strategię marki. Nie jest jednak pojęciem jednoznacznym, zarówno w teorii, jak i praktyce. Celem badania było sprawdzenie, jak rozumiana jest aktywacja marki, jaka jest jej waga w praktycznym marketingu, co się na nią składa, jakie czynniki sprzyjają jej powodzeniu i w jaki sposób jest prowadzona. Chcieliśmy uzyskać możliwie precyzyjny obraz działań aktywujących marki w opinii i doświadczeniu osób, które takimi działaniami zarządzają na co dzień. Lepiej rozumiejąc to, jak planowane i prowadzone są działania aktywacji marki, można opracować sposoby podniesienia ich skuteczności i efektywności.
Luka wdrożeniowa w polskich organizacjach
Na przełomie lat 2023 i 2024 Blue Fox przeprowadził badanie dotyczące wdrażania strategii, planów i pomysłów innowacyjnych w organizacjach. Najważniejsze okazały się dwie liczby: 9/10 i 6/10. Ta pierwsza określa wagę wdrożeń, ta druga przeciętną ocenę ich powodzenia.
Trwała luka wdrożeniowa. Raport z badania
Każda strategia, plan oraz pomysł muszą zostać poprawnie i efektywnie wdrożone. Niestety luka między wagą skutecznego wdrożenia a liczbą projektów wdrożeniowych, które są porażkami, jest jedną z największych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Prezentujemy raport z przeprowadzonego przez Blue Fox badania dotyczącego stanu wdrożeń w polskich organizacjach.
Wdrażanie projektów rynkowych – badanie
Wierzymy, że wszystkie organizacje chcą zrobić krok naprzód, ale z naszego wieloletniego doświadczenia wynika, że 90% strategii biznesowych zawodzi na końcowym etapie pracy – podczas wdrożenia. Dlaczego?
Muzea, które angażują
Instytucje kultury (a także muzea) są miejscami, w których zaangażowanie odwiedzających jest szczególnie ważne. Przyciągnięcie uwagi odbiorcy i umożliwienie mu doświadczania sztuki to tylko jedna strona medalu. Po drugiej znajduje się zaangażowanie…
Metody badawcze w marketingu
Integrujemy wiele metod badawczych, aby uzyskać jak najbardziej wszechstronny obraz tego, jak myśli, co czuje i jak podejmuje decyzje klient. Nie jesteśmy jednak firmą badawczą. Nie dostarczamy wyników badań. Prowadzimy badania, żeby odkryć nieodkryte wcześniej możliwości i na ich bazie wypracować przełomowe rozwiązania, które tworzą najtrwalsze przewagi rynkowe. Klientowi dostarczamy rozwiązania, a nie wyniki badań.