Nowa kategoria czy zmiana reguł obecnej?
Czy warto łamać reguły rynku, być innowacyjnym? Czy wprowadzać nowe marki w kolejne kategorie czy wykorzystywać już te dobrze znane konsumentom? Czy strategia naśladownictwa jest dobrym wyborem? Jak komunikować w mało angażującej kategorii? Rozmawiają: Patricjus Ziecik (Henkel Polska), Kamil Gębski (Grupa Maspex) i Piotr Lutek (Blue Fox).
Jak zbudować przewagę konkurencyjną na rynku spożywczym
Jak być liderem na rynku spożywczym? Jak budować przewagi konkurencyjne? W jaki sposób kształtować rynek i otoczenie firmy? Przedstawiamy kilka sprawdzonych metod opartych na doświadczeniach gości, którzy znają rynek spożywczy na wylot. Rozmawiają: Patricjus Ziecik (Henkel Polska), Kamil Gębski (Grupa Maspex) i Piotr Lutek (Blue Fox).
Lepiej być pierwszym niż lepszym
Jakie efekty powodują innowacje? Czy to możliwość przełamywania starych schematów, czy wprowadzanie zupełnie nowych produktów? Zdajemy sobie sprawę, że na rynku nieustannie pojawiają się nowe wyzwania, ale czy jest to naprawdę problem, czy raczej paliwo napędzające naszą kreatywność i innowacyjność? Rozmawiają: Anna Sambor (dyrektor marketingu w firmie Herbapol-Lublin S.A.), Artur Węgłowski (dyrektor ds. strategii i rozwoju sprzedaży w firmie Goodvalley Polska) i Jacek Pogorzelski (Blue Fox).
Naśladować czy być innowacyjnym?
Czy naśladownictwo i innowacyjność są dla siebie wrogami? Jak organizacje zarządzają procesami naśladownictwa i innowacji? Jakie są praktyczne rozwiązania w zarządzaniu naśladownictwem i innowacyjnością? Rozmawiają: Anna Sambor (dyrektor marketingu w firmie Herbapol-Lublin S.A.), Artur Węgłowski (dyrektor ds. strategii i rozwoju sprzedaży w firmie Goodvalley Polska) i Jacek Pogorzelski (Blue Fox).