Content & Communication Creator
+48 519 173 703
Doktor nauk humanistycznych w dziedzinie nauki o sztuce, historyk sztuki, plastyk, autorka tekstów, copywriter, redaktorka. Dba o proporcje między formą a treścią. Pomaga werbalizować myśli i ubrać je w poprawną formę. Zamienia nudne przekazy w przyjazne komunikaty. Pracuje z tekstem na wielu poziomach (język marki, funkcje języka, stylizacja, redakcja, prosty język). Prowadzi komunikację i zajmuje się marketingiem treści.

P. Kowalczyk, Rycerz Wojsław, frankiści i bimbrownik-egzorcysta. Analiza potencjału marketingowego Wojsławic, „Marketing w sektorze publicznym” 2020, nr 22, s. 29–32.
P. Kowalczyk, Bezpieczeństwo i zrównoważony rozwój zasobów kultury i przyrody pogranicza, [w:] Aglomeracje na obszarach transgranicznych EU, publikacja podsumowująca projekt „Silne aglomeracje – silne Karpaty”, Rzeszów 2022.
P. Kowalczyk, Przyroda, kultura i turystyka dla klimatu. Idea i założenia marki Nadbużański Park Klimatyczny (studium przypadku), „Rocznik Chełmski” 2024, t. 28, s. 387–398.