Kreujemy na rynku miejsce dla Twojej marki i wyznaczamy kierunek jej rozwoju
Każdy obszar konsumpcji wiąże się z wieloma skojarzeniami i interpretacjami. Wśród nich szukamy tych, które mają największy potencjał do pozycjonowania silnej marki. Aby minimalizować ryzyko inwestycji w nietrafione pozycjonowanie, poddajemy je testowaniu i sprawdzamy, czy to, co wymyśliliśmy, motywuje ludzi do zakupu produktu. Na tej podstawie opracowujemy strategię i plan jej wdrożenia.
Analiza rynku i odkrywanie insightów rynkowych
Modelowanie relacji organizacja – konsument – rynek
Opracowanie strategii sterowania rynkiem
Plan wdrożenia strategii
Każdy może wymyślić chwytliwą nazwę, produkt lub reklamę. Jednak te działania, nawet przeprowadzone dobrze, nie muszą doprowadzić do sukcesu na rynku. Może okazać się, że inne obecne na ryku produkty są podobne, konkurencja mówi to samo co Ty, a dla klientów Twój produkt nie jest niczym interesującym.
Skuteczna strategia polega na stworzeniu marki, która zajmie nową lub niezagospodarowaną przestrzeń na rynku, nazwie tę przestrzeń po swojemu, zawłaszczy ją, tworząc nową kategorię rynkową i dzięki temu radykalnie odróżni się od konkurentów, oferując klientowi wyższą wartość.