Projektujemy rozwiązania, które zapewniają maksymalną przewagę rynkową
Sterowany próbuje na oślep znaleźć swoje miejsce na rynku. Sterujący definiuje i kształtuje rynek. Kreowanie zmian na rynku (driving markets), w przeciwieństwie do wpisywania się w jego aktualny kształt (market-driven), powinno być podstawową decyzją strategiczną. Warunkiem jej efektywności jest zidentyfikowanie ukrytych potrzeb nabywców oraz celne odwołanie się do nich.
Spojrzenie na markę i produkt oczami klienta
Dogłębna analiza rynku
Wielopoziomowe badanie konsumenta i jego procesu decyzyjnego
Odkrywanie i tworzenie nowych kategorii dla produktu klienta
Zamiast patrzeć na rynek i produkty z perspektywy marketerów, analizujemy, jak te produkty widzi nabywca.
Zamiast robić badania na zasadzie „zobaczymy, co z nich wyniknie” (bez metodycznego wykorzystania wniosków), opracowaliśmy modele analityczne, które prostą drogą prowadzą od wniosków z badań do pomysłów na rozwiązania.
Zamiast wyszarpywać konkurentom kawałki ryku, odkrywamy dla klientów te niezagospodarowane i umożliwiamy im osiągnięcie maksymalnej przewagi rynkowej.