Nowa kategoria czy zmiana reguł obecnej?
Czy warto łamać reguły rynku, być innowacyjnym? Czy wprowadzać nowe marki w kolejne kategorie czy wykorzystywać już te dobrze znane konsumentom? Czy strategia naśladownictwa jest dobrym wyborem? Jak komunikować w mało angażującej kategorii? Rozmawiają: Patricjus Ziecik (Henkel Polska), Kamil Gębski (Grupa Maspex) i Piotr Lutek (Blue Fox).
- Jak prowadzić markę?
- Rola emocji w komunikacji marki
- Czy strategia naśladowania jest dobra?
W czwartym odcinku Market Focus rozmawiamy o konkurencyjności w sektorze FMCG. W studiu Spożywcza TV goszczą:
Patricjus Ziecik, dyrektor marketingu działu Laundry & Home Care w Henkel Polska
- Kamil Gębski, dyrektor marketingu części alkoholowej w Grupie Maspex.
Rozmowę prowadzi Piotr Lutek.
Market Focus to program, którym na kanale Spożywcza TV (Wiadomości Spożywcze) wypełniamy merytoryczną lukę w opowieściach o marketingu zalewających media. Rozmawiamy o innowacjach, markach, konsumencie i metodach zarządzania kategorią. Rzeczowo, bardzo merytorycznie, inspirująco i co najważniejsze: praktycznie.
W każdym odcinku rozmawiamy z doświadczonymi przedstawicielami sektora FMCG (Fast Moving Consumer Goods) i poruszamy tematy z dziedziny marketingu sektora produktów szybkozbywalnych.