EN

Nowa kategoria czy zmiana reguł obecnej?

Czy warto łamać reguły rynku, być innowacyjnym? Czy wprowadzać nowe marki w kolejne kategorie czy wykorzystywać już te dobrze znane konsumentom? Czy strategia naśladownictwa jest dobrym wyborem? Jak komunikować w mało angażującej kategorii? Rozmawiają: Patricjus Ziecik (Henkel Polska), Kamil Gębski (Grupa Maspex) i Piotr Lutek (Blue Fox).

  • Jak prowadzić markę?
  • Rola emocji w komunikacji marki
  • Czy strategia naśladowania jest dobra?

W czwartym odcinku Market Focus rozmawiamy o konkurencyjności w sektorze FMCG. W studiu Spożywcza TV goszczą:

  • Patricjus Ziecik, dyrektor marketingu działu Laundry & Home Care w Henkel Polska

  • Kamil Gębski, dyrektor marketingu części alkoholowej w Grupie Maspex.

Rozmowę prowadzi Piotr Lutek.

Market Focus to program, którym na kanale Spożywcza TV (Wiadomości Spożywcze) wypełniamy merytoryczną lukę w opowieściach o marketingu zalewających media. Rozmawiamy o innowacjach, markach, konsumencie i metodach zarządzania kategorią. Rzeczowo, bardzo merytorycznie, inspirująco i co najważniejsze: praktycznie.

W każdym odcinku rozmawiamy z doświadczonymi przedstawicielami sektora FMCG (Fast Moving Consumer Goods) i poruszamy tematy z dziedziny marketingu sektora produktów szybkozbywalnych.