Naśladować czy być innowacyjnym?
Czy naśladownictwo i innowacyjność są dla siebie wrogami? Jak organizacje zarządzają procesami naśladownictwa i innowacji? Jakie są praktyczne rozwiązania w zarządzaniu naśladownictwem i innowacyjnością? Rozmawiają: Anna Sambor (dyrektor marketingu w firmie Herbapol-Lublin S.A.), Artur Węgłowski (dyrektor ds. strategii i rozwoju sprzedaży w firmie Goodvalley Polska) i Jacek Pogorzelski (Blue Fox).
- Czy naśladownictwo i innowacyjność są dla siebie wrogami?
- Jak organizacje zarządzają procesami naśladownictwa i innowacji?
- Jakie są praktyczne rozwiązania w zarządzaniu naśladownictwem i innowacyjnością?
W premierowym odcinku Market Focus poświęconym innowacjom i naśladownictwom w studiu Spożywcza TV goszczą:
- Anna Sambor, dyrektor marketingu w firmie Herbapol-Lublin S.A.
- Artur Węgłowski, dyrektor ds. strategii i rozwoju sprzedaży w firmie Goodvalley Polska
Rozmowę prowadzi Jacek Pogorzelski.
Market Focus to program, którym na kanale Spożywcza TV (Wiadomości Spożywcze) wypełniamy merytoryczną lukę w opowieściach o marketingu zalewających media. Rozmawiamy o innowacjach, markach, konsumencie i metodach zarządzania kategorią. Rzeczowo, bardzo merytorycznie, inspirująco i co najważniejsze: praktycznie.
W każdym odcinku rozmawiamy z doświadczonymi przedstawicielami sektora FMCG (Fast Moving Consumer Goods) i poruszamy tematy z dziedziny marketingu sektora produktów szybkozbywalnych.