Czym jest i jak działa Market Driving Strategy?
Market Driving Strategy to autorska metoda Blue Fox służąca do przejmowania kontroli nad rynkiem. Jej zastosowanie w pracy z organizacjami pozwala im przejść z poziomu bycia sterowanymi przez rynek, na poziom sterowania rynkiem.
Wykorzystując tę metodę, skutecznie diagnozujemy potencjał danej organizacji do tworzenia rynku i tworzymy strategię zarządzania rynkiem dokładnie dostosowaną do aktualnych możliwości podmiotu.
Kiedy stosujemy Market Driving Strategy?
- Gdy brak pomysłu na strategiczny impuls do wzrostu.
- Gdy organizacja nie wykorzystuje swojego potencjału.
- Kiedy obecna strategia się nie sprawdza.
- Jeśli organizacja oddala się od celów strategicznych.
- Kiedy rynek jest coraz trudniejszy.
- Jeśli mechanizm wzrostu organizacji opiera się tylko na naśladownictwie i wykorzystaniu stagnacji na rynku.
- Gdy szanse rozwojowe są trudne do określenia.
Efekt Market Driving Strategy
- Pomysły na zarządzanie rynkiem – nie tylko sobą na rynku.
- Pomysł na rozwój, którzy przetrwa perspektywę rocznego planowania.
- Praktyczne strategie idealnie łączące silne strony organizacji, oczekiwania nabywców i szanse rynkowe.