Metoda Neurojudge pozwala na prowadzenie neurobadań pojedynczych bodźców (m.in. produkt, opakowanie, reklama, display, regał) lub przeprowadzenie neuroaudytów całych placówek i konceptów.
mogą być prowadzone na projektach, prototypach oraz gotowych obiektach.
prezentujemy na macierzy diagnostycznej, która wskazuje efektywność deklarowaną (świadomą) i biometryczną (nieświadomą) poszczególnych bodźców.
dostarcza kompleksowych wzorców i instrukcji. Na podstawie niesterowanych reakcji układu nerwowego konsumentów informuje, która koncepcja jest najlepsza i ma największe szanse na rynkowy sukces.
Wszędzie tam, gdzie dotychczas musiały wystarczać obserwacje oraz badania ankietowe, możemy uzyskać bezpośredni wgląd w niesterowane emocje i reakcje ludzi.
pomiar ruchu gałek ocznych i skupienia wzroku
pomiar fal mózgowych, badanie emocji respondenta, w tym jego zaangażowania, koncentracji i frustracji