EN

mindhacker

MindHacker to jedyna na rynku metoda identyfikacji zadań, mentalnych linków, wartości, kontekstu społecznego. Wszechstronnie i dogłębnie analizuje to, co dzieje się w ciele, umyśle i emocjach konsumentów w momencie rozważania zakupu oraz samego zakupu.

MindHacker powstał, aby odkrywać głębokie insighty i na ich podstawie budować przełomowe rekomendacje strategiczne i taktyczne. Tylko MindHacker pokazuje:

czego tak naprawdę chcą konsumenci
jakie jest Twoje miejsce na rynku
gdzie są Twoi konkurenci
gdzie jest niezajęta i opłacalna przestrzeń rynkowa

jak monetyzować oczekiwania konsumenta

Nasza metoda polega na zrozumieniu umysłu i emocji nabywcy w trzech momentach:
  • w momencie rozważania zakupu,
  • w momencie zakupu,
  • w momencie użytkowania produktu.
Klasyczne sytuacje, w których korzystamy z metody MindHacker:
  • produkty słabo się sprzedają;
  • podobne produkty konkurentów sprzedają się lepiej;
  • rynek szybko się zmienia;
  • nie wiadomo, jak nabywcy podejmują decyzje zakupowe;
  • nie wiadomo, jak pozycjonować markę.

Chcesz wiedzieć więcej?

Ze słownika BlueFox

Zadania kosnumenta

to głębokie spojrzenie w motywację konsumenta. Zakłada, że celem konsumenta jest zrealizowanie zadania w konkretnych okolicznościach. Poszukuje on więc takiego rozwiązania, które mu w tym pomoże. W większości sytuacji konsument nie potrafi z góry określić, jakiego produktu oczekuje – bardzo często jego motywacje wywodzą się z irracjonalnych źródeł. Zadania są więc niezależne od produktów czy usług, często nie zmieniają się w czasie, w przeciwieństwie do rozwiązań, których używamy do ich realizacji.

Mentalne linki

to wszelkie kryteria nabywcy, za pomocą których poszukuje on rozwiązań swojego problemu. Budują mentalną dostępność, czyli łatwość przywołania marki w pamięci w momencie podejmowania decyzji. Naszym zadaniem jest identyfikacja mentalnych linków, na podstawie których klient podejmuje decyzję o zakupie – ustalenie, czy są wśród nich marki i produkty, z którymi pracujemy oraz przesunięcie ich do aktywnych skojarzeń klienta, aby były brane pod uwagę przy zakupie.