Lepiej być pierwszym niż lepszym
Jakie efekty powodują innowacje? Czy to możliwość przełamywania starych schematów, czy wprowadzanie zupełnie nowych produktów? Zdajemy sobie sprawę, że na rynku nieustannie pojawiają się nowe wyzwania, ale czy jest to naprawdę problem, czy raczej paliwo napędzające naszą kreatywność i innowacyjność? Rozmawiają: Anna Sambor (dyrektor marketingu w firmie Herbapol-Lublin S.A.), Artur Węgłowski (dyrektor ds. strategii i rozwoju sprzedaży w firmie Goodvalley Polska) i Jacek Pogorzelski (Blue Fox).
Jakie efekty powodują innowacje?
Czy nowe wyzwania to problem, czy raczej paliwo napędzające innowacyjność?
Jakie korzyści przynoszą organizacjom innowacje?
W drugim odcinku Market Focus kontynuujemy rozmowę o innowacjach. W studiu Spożywcza TV goszczą:
- Anna Sambor, dyrektor marketingu w firmie Herbapol-Lublin S.A.
- Artur Węgłowski, dyrektor ds. strategii i rozwoju sprzedaży w firmie Goodvalley Polska
Rozmowę prowadzi Jacek Pogorzelski.
Market Focus to program, którym na kanale Spożywcza TV (Wiadomości Spożywcze) wypełniamy merytoryczną lukę w opowieściach o marketingu zalewających media. Rozmawiamy o innowacjach, markach, konsumencie i metodach zarządzania kategorią. Rzeczowo, bardzo merytorycznie, inspirująco i co najważniejsze: praktycznie.
W każdym odcinku rozmawiamy z doświadczonymi przedstawicielami sektora FMCG (Fast Moving Consumer Goods) i poruszamy tematy z dziedziny marketingu sektora produktów szybkozbywalnych.