EN

Jak zbudować przewagę konkurencyjną na rynku spożywczym

Jak być liderem na rynku spożywczym? Jak budować przewagi konkurencyjne? W jaki sposób kształtować rynek i otoczenie firmy? Przedstawiamy kilka sprawdzonych metod opartych na doświadczeniach gości, którzy znają rynek spożywczy na wylot. Rozmawiają: Patricjus Ziecik (Henkel Polska), Kamil Gębski (Grupa Maspex) i Piotr Lutek (Blue Fox).

  • Czym jest przewaga konkurencyjna?

  • Jak zaskoczyć konsumentów?

  • Jak ważny jest insight rynkowy?

W trzecim odcinku Market Focus rozmawiamy o konkurencyjności w sektorze FMCG. W studiu Spożywcza TV goszczą:

  • Patricjus Ziecik, dyrektor marketingu działu Laundry & Home Care w Henkel Polska

  • Kamil Gębski, dyrektor marketingu części alkoholowej w Grupie Maspex.

Rozmowę prowadzi Piotr Lutek.

Market Focus to program, którym na kanale Spożywcza TV (Wiadomości Spożywcze) wypełniamy merytoryczną lukę w opowieściach o marketingu zalewających media. Rozmawiamy o innowacjach, markach, konsumencie i metodach zarządzania kategorią. Rzeczowo, bardzo merytorycznie, inspirująco i co najważniejsze: praktycznie.

W każdym odcinku rozmawiamy z doświadczonymi przedstawicielami sektora FMCG (Fast Moving Consumer Goods) i poruszamy tematy z dziedziny marketingu sektora produktów szybkozbywalnych.