Jesteśmy grupą ekspertów, którzy starają się zrozumieć, jak ludzie podejmują decyzje o zakupie
Na nowo projektujemy relacje organizacji z ich rynkami
Kreujemy nowe rynki
Budujemy marki wnikające w umysł klienta i poruszające jego emocje
Skutecznie wdrażamy proponowane rozwiązania w organizacjach naszych klientów
W BlueFox udowadniamy, że każde przedsiębiorstwo jest w stanie osiągnąć i utrzymać przewagę rynkową
- Wychodzimy od dogłębnego zrozumienia rynku i motywacji konsumentów, prowadzimy badania i na ich podstawie konstruujemy rozwiązania umożliwiające osiągnięcie przewagi rynkowej.
- Stosujemy własne metody badawcze, autorskie modele analityczne i wspieramy je sztuczną inteligencją, aby oferować klientom maksymalną skuteczność w osiąganiu celów.
- Pomagamy w skutecznym wdrożeniu rozwiązań i upewniamy się, że założone cele są realizowane.
Bazujemy na wiedzy, nie na intuicji
Na tej podstawie odkrywamy white space – nieznane wcześniej miejsce w przestrzeni rynkowej, które zdobywamy dla naszego klienta. Nie przywiązujemy się do jednej metody. Stosujemy cały ich wachlarz i autorskie narzędzia, które wybieramy, patrząc na istotę problemu organizacji – nie na aktualne trendy doradcze.
Patrzymy na organizacje całościowo
Uwzględniamy szeroki kontekst biznesowy, procesy wewnętrzne, specyfikę rynku i zawirowania gospodarcze. Jeśli wchodzimy do organizacji, wychodzimy z niej, zostawiając na wyższym poziomie.
Jesteśmy przede wszystkim praktykami z wieloletnim doświadczeniem
Byliśmy świadkami różnych kryzysów w organizacjach, naprawiliśmy wiele strategii i znamy już większość problemów, z którymi zmaga lub będzie się zmagała Twoja organizacja. Powierzając nam ją, unikniesz błędów, które ktoś już kiedyś popełnił.
Przywiązujemy dużą wagę do przełomowości naszych rozwiązań
Pomagamy tym, którzy nie godzą się z zastaną rzeczywistością rynkową. Szukamy takich rozwiązań, które są w stanie zmienić reguły gry na rynku. Budujemy skuteczne strategie rynkowe i odkrywamy dla klientów nową przestrzeń na rynku. Projektujemy silne marki i unikalne doświadczenia konsumenckie. Testujemy produkty naszych klientów, dostarczamy im zaangażowanych odbiorców i wykształcamy w ich organizacjach odporność na kryzysy biznesowe.