EN
Neuro Judge - badanie preferencji konsumenckich

Czym jest i jak działa NeuroJudge?

NeuroJudge to autorska metoda Blue Fox umożliwiająca badanie świadomych i nieświadomych reakcji konsumenta na różnego rodzaju bodźce związane z testowanym produktem lub działaniem.

Pracując tą metodą, testujemy idee, prototypy i już istniejące rozwiązania m.in. w zakresach: preferencji konsumenckich w segmencie żywnościowym, efektywności designu użytkowego, procesów zakupowych, kreacji i reklamy, gier komputerowych, intuicyjności i funkcjonalność stron internetowych.

Wykorzystując badania biometryczne (Eye-Tracking, detekcja emocji, badanie reakcji galwanicznej skóry – GSR, pomiar fal mózgowych – EEG), wskazujemy bodźce działające na konsumenta najbardziej efektywnie. W efekcie oferujemy pewne interpretacje w standardzie naukowym pokazujące to, czego nie widać w badaniach deklaratywnych.

Kiedy stosujemy NeuroJudge?

  • Gdy nie wiadomo, czy produkt jest dopasowany do potrzeb klienta.
  • Kiedy nie wiadomo, który z projektów wdrożyć.
  • W sytuacji, gdy nie wiadomo, czy obecne projekty wymagają poprawy.
  • Jeśli nie wiadomo, które cechy w największym stopniu wpływają na sprzedaż produktu w danej branży.
  • Gdy nie wiadomo, czy produkt jest dopasowany do potrzeb klienta.
  • Kiedy nie wiadomo, który projekt wybrać do wdrożenia.
  • Gdy nie wiadomo, czy obecne projekty wymagają poprawy.
  • Jeśli nie wiadomo, które cechy w największym stopniu wpływają na sprzedaż produktu w danej branży.

Efekt NeuroJudge

  • Pewność, że produkt lub usługa trafi w oczekiwania nabywców.
  • Szybsza i tańsza komercjalizacja.
  • Optymalizacja formuły produktu, ceny i promocji.
  • Niewidoczna dla konkurentów przewaga.