neurojudge

Neurojudge pozwala na prowadzenie neurobadań pojedynczych bodźców (m.in. produkt, opakowanie, reklama, display, regał) lub przeprowadzenia neuroaudytów całych placówek i konceptów.

  • Neurobadania
    mogą być prowadzone na projektach, prototypach oraz gotowych obiektach.
  • Wyniki testów
    wyniki testów prezentujemy na macierzy diagnostycznej, która wskazuje efektywność deklarowaną (świadomą) i biometryczną (nieświadomą) poszczególnych bodźców.
  • Metodologia
    dostarcza kompleksowych wzorców i instrukcji- oparciu o niesterowne reakcje układu nerwowego konsumentów informuje, która koncepcja jest najlepsza i ma największe szanse na rynkowy sukces.
Deklaracje kontra rzeczywistość

Wszędzie tam, gdzie dotychczas musiały wystarczać obserwacje oraz badania ankietowe możemy uzyskać bezpośredni wgląd w niesterowane emocje i reakcje ludzi.

Klasyczne sytuacje, w którym korzystamy z metody NeuroJudge
  • nie wiadomo, czy produkt jest dopasowany do potrzeb klienta
  • nie wiadomo, który projekt wybrać do wdrożenia
  • nie wiadomo, czy obecne projekty wymagają poprawy
  • nie wiadomo, które cechy w największym stopniu wpływają na sprzedaż produktu w danej branży

Instrumentarium biometrii

Eye-Tracking

pomiar ruchu gałek ocznych i skupienia wzroku

Detekcja emocji

odczyt rodzaju emocji z ekspresji twarzy respondenta

GSR

pobudzenie układu nerwowego (reakcja galwaniczna skóry)

EEG

pomiar fal mózgowych, emocje respondenta, w tym jego zaangażowanie, koncentracja i frustracja

Chcesz wiedzieć więcej?