cxarchitect

CX Architect służy do analizy i projektowanie doświadczenia klienta.

  • Biometria
    Wykonując audyt biometryczny, badamy świadome zaangażowanie, motywację i reakcję emocjonalną klientów.
  • Etnografia
    Etnograficzna obserwacja zachowań klientów umożliwia z kolei identyfikację momentów, które decydują o pozytywnym lub negatywnym zapamiętaniu doświadczenia i marki.
  • Benchmarking
    Prowadzimy także analizę benchmarkingową, czyli analizę dobrych praktyk w danej branży.
Kompletne rozwiązanie
Odnajdujemy odpowiedzi na pytania o wpływ strategii marki na doświadczenie klienta. Na bazie analiz opracowujemy propozycje wartości marki na poziomie głównych korzyści i kosztów emocjonalnych klienta wraz rekomendacjami konkretnych działań.
Klasyczne sytuacje, w których korzystamy z metody CX Architect
  • stagnacja obrotów i ruchu klientów
  • ucieczki klientów do konkurentów
  • kłopot z określeniem, co należy zmienić, żeby poprawić satysfakcję i lojalność klientów

Chcesz wiedzieć więcej?