Wdrażanie projektów rynkowych – badanie
Zapraszamy do udziału w anonimowym badaniu poświęconym kwestiom wdrażania projektów rynkowych w organizacjach!
Jako firma, która od wielu lat zajmuje się szeroko rozumianym doradztwem biznesowym, wierzymy, że wszystkie organizacje chcą zrobić krok naprzód. Z naszego wieloletniego doświadczenia wynika jednak, że 90% strategii biznesowych zawodzi na końcowym etapie pracy – podczas wdrożenia. Dlaczego?
Przygotowaliśmy 22 pytania. Odpowiedzi na nie dostarczą wiedzy, która pomoże nam lepiej zrozumieć problemy towarzyszące wdrażaniu projektów rynkowych. Efektem badania będzie raport zawierający kluczowe wnioski i rekomendacje, który udostępnimy uczestnikom i wszystkim zainteresowanym.
Gorąco zachęcamy do udziału w badaniu!
W podziękowaniu za poświęcony nam czas dla wszystkich uczestników przygotowaliśmy pdf z dodatkowym rozdziałem z książki Jacka Pogorzelskiego „Dlaczego dobre produkty się nie sprzedają, czyli jak działa marketing”, którego nie znajdziecie w drukowanym egzemplarzu.