Czym jest i jak działa NeuroJudge?
NeuroJudge to autorska metoda Blue Fox umożliwiająca badanie świadomych i nieświadomych reakcji konsumenta na różnego rodzaju bodźce związane z testowanym produktem lub działaniem.
Pracując tą metodą, testujemy idee, prototypy i już istniejące rozwiązania m.in. w zakresach: preferencji konsumenckich w segmencie żywnościowym, efektywności designu użytkowego, procesów zakupowych, kreacji i reklamy, gier komputerowych, intuicyjności i funkcjonalność stron internetowych.
Wykorzystując badania biometryczne (Eye-Tracking, detekcja emocji, badanie reakcji galwanicznej skóry – GSR, pomiar fal mózgowych – EEG), wskazujemy bodźce działające na konsumenta najbardziej efektywnie. W efekcie oferujemy pewne interpretacje w standardzie naukowym pokazujące to, czego nie widać w badaniach deklaratywnych.
Kiedy stosujemy NeuroJudge?
- Gdy nie wiadomo, czy produkt jest dopasowany do potrzeb klienta.
- Kiedy nie wiadomo, który z projektów wdrożyć.
- W sytuacji, gdy nie wiadomo, czy obecne projekty wymagają poprawy.
- Jeśli nie wiadomo, które cechy w największym stopniu wpływają na sprzedaż produktu w danej branży.
- Gdy nie wiadomo, czy produkt jest dopasowany do potrzeb klienta.
- Kiedy nie wiadomo, który projekt wybrać do wdrożenia.
- Gdy nie wiadomo, czy obecne projekty wymagają poprawy.
- Jeśli nie wiadomo, które cechy w największym stopniu wpływają na sprzedaż produktu w danej branży.
Efekt NeuroJudge
- Pewność, że produkt lub usługa trafi w oczekiwania nabywców.
- Szybsza i tańsza komercjalizacja.
- Optymalizacja formuły produktu, ceny i promocji.
- Niewidoczna dla konkurentów przewaga.