Czym jest i jak działa MindHacker?
MidHacker to autorska metoda Blue Fox polegająca na mentalnym udostępnieniu marki – wychwyceniu sieci poznawczych i emocjonalnych powiązań między klientem a marką i efektywnym zarządzaniu tymi powiązaniami. MindHacker opiera się na najnowszej wiedzy z zakresu marketingu, psychologii i neuronauk oraz bazuje na autentycznych reakcjach konsumentów.
Wykorzystując metodę MindHacker, wieloaspektowo analizujemy dane zastane, a analizę uzupełniamy danymi pozyskanymi podczas pogłębionych wywiadów i badań. Testujemy zachowania konsumenckie – dekodujemy to, co dzieje się w umysłach nabywców, odkrywamy nowe kategorie produktów, wskazujemy najlepsze dla Ciebie miejsce na rynku i monetyzujemy oczekiwania konsumenta.
Kiedy stosujemy MindHacker?
- Gdy produkty słabo się sprzedają.
- Kiedy podobne produkty konkurencji sprzedają się lepiej.
- W sytuacji, gdy miejsce produktu na rynku nie jest jasne.
- Jeśli rynek szybko się zmienia.
- Kiedy nie wiesz, jak nabywcy podejmują decyzje zakupowe.
- Gdy nie wiesz, jak pozycjonować markę.
Efekt MindHacker
- Szczegółowa wiedza o potrzebach i specyfice konsumentów.
- Informacje o pozycji rynkowej konkurentów.
- Niezajęta i opłacalna przestrzeń rynkowa dla Twojej działalności.
- Najsilniejsza marka na rynku.