Czym jest i jak działa CX Architect Strategy?
Cx Architect Strategy to autorska metoda Blue Fox polegająca na projektowaniu doświadczeń wychodzących naprzeciw oczekiwaniom klienta i efektywnym zarządzaniu tymi doświadczeniami.
Pracując tą metodą, wykorzystujemy badania biometryczne dające szczegółowe informacje o decyzjach konsumentów. Badamy konteksty etnograficzne kluczowe dla projektowania doświadczeń klientów i analizujemy branżową konkurencję (benchmarking).
CX Architect Strategy wykracza poza narracyjne opisy ścieżek klientów i pokazuje głęboki obraz procesów mentalnych (decyzje, emocje). Dzięki tej metodzie zyskujemy informacje o zaangażowaniu, motywacji i reakcjach emocjonalnych klientów. W ten sposób możemy kreować nowe trendy w branży naszego klienta.
Kiedy stosujemy CX Architect Strategy?
- W przypadku stagnacji obrotów i ruchu klientów.
- Kiedy klienci uciekają do konkurencji.
- W razie kłopotów z określeniem kierunku zmian.
- Kiedy nie wiadomo, jak uzyskać satysfakcję i lojalność klientów.
Efekt CX Architect Strategy
- Wyjątkowe doświadczenie klienta będące źródłem przewagi konkurencyjnej.
- Większe zaangażowanie klienta.
- Większa satysfakcja klienta.
- Wyższa wartość koszyczka zakupowego klienta.