EN

cxarchitect

CX Architect służy do analizy i projektowania doświadczenia klienta.

  • Biometria

    Wykonując audyt biometryczny, badamy świadome zaangażowanie, motywację i reakcję emocjonalną klientów.

  • Etnografia

    Etnograficzna obserwacja zachowań klientów umożliwia identyfikację momentów, które decydują o pozytywnym lub negatywnym zapamiętaniu doświadczenia i marki.

  • Benchmarking

    Prowadzimy także analizę benchmarkingową, czyli analizę dobrych praktyk w danej branży.

Kompletne rozwiązanie

Odnajdujemy odpowiedzi na pytania o wpływ strategii marki na doświadczenie klienta. Na bazie analiz opracowujemy propozycje wartości marki na poziomie głównych korzyści i kosztów emocjonalnych klienta wraz z rekomendacjami konkretnych działań.

Klasyczne sytuacje, w których korzystamy z metody CX Architect:
  • stagnacja obrotów i ruchu klientów;
  • ucieczki klientów do konkurentów;
  • kłopot z określeniem, co należy zmienić, żeby poprawić satysfakcję i lojalność klientów.

Chcesz wiedzieć więcej?