Oferta

W BlueFox w innowacyjny sposób łączymy zaawansowane kompetencje doradcze i badawcze. Identyfikujemy unikatowe przewagi i kluczowe szanse swoich klientów, by na tej podstawie rekomendować strategiczne działania decydujące o sukcesie rynkowym.

Odkrywanie
Wszechstronny obraz uzyskujemy integrując wiele metod badawczych.

Testowanie
Dzięki rygorystycznemu testowaniu wiemy, co zaoferować konsumentom, żeby idealnie pasowało to do ich oczekiwań i preferencji.

Rozwiązania
Dzięki własnym modelom wnioskowania i innowacyjnym narzędziom wskazujemy nowe rozwiązania maksymalizujące udział w rynku.

Produkt

Strategia firmy

  • Analiza rynku i diagnoza potencjału przedsiębiorstwa
  • Projektowanie strategii
  • Mapowanie wdrożenia
  • Inicjatywy strategiczne
  • Misja, wizja firmy
  • Benchmarking
  • Kultura organizacji
  • Model biznesowy
Efekty
  • Pomysł na rozwój, którzy przetrwa perspektywę rocznego planowania
  • Praktyczne strategie idealnie łączące silne strony organizacji, oczekiwania nabywców i szanse rynkowe

Produkt

Marka

  • Strategia marki
  • Strategia komunikacji
  • Launch plan
Efekty
  • Najsilniejsza marka na rynku
  • Marki zmieniające reguły gry
  • Nowe kategorie rynkowe

Produkt

Doświadczenie Klienta

  • Optymalizacja miejsca sprzedaży i komunikacji w nim
  • Diagnoza doświadczenia klienta
  • Podróż Klienta
  • Projektowanie doświadczenia klienta
  • Zarządzanie doświadczeniem Klienta
Efekty
  • Doświadczenie klienta jako źródło przewagi konkurencyjnej
  • Wyższe zaangażowanie, wyższa satysfakcja i wyższa wartość koszyka zakupowego klienta

Produkt

Testowanie

Testowanie idei, prototypów i gotowych rozwiązań m.in.:

  • żywność
  • projekty opakowań
  • całe sklepy, salony sprzedaży
  • strony www
  • gry komputerowe
  • kreacje i reklamy
Efekty
  • Pewność, że produkt lub usługa trafia w oczekiwania nabywców
  • Szybsza i tańsza komercjalizacja
  • Optymalizacja formuły produktu, ceny i promocji

Chcesz wiedzieć więcej?